![](/img/firma/templates/315747/10738/krnew.jpg)
Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznej Obsługi Nieruchomości
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: STON/02/16
Opis:
- Tworzenie biznesplanów oraz budżetowanie inwestycji
- Negocjowanie warunków umów oraz cen transakcyjnych sprzedaży nieruchomości
- Przygotowywanie wniosków i korespondencji do urzędów w zakresie uzyskania wymaganych decyzji i pozwoleń związanych z realizacją inwestycji
- Sporządzanie zapytań ofertowych
ZADANIA W TERENIE:
- Zarządzanie nieruchomościami oraz pracami budowlanymi na terenie całej Polski
- Wybór wykonawców robót, kontrola jakości prowadzonych prac
- Reprezentowanie Spółki w aktach notarialnych sprzedaży nieruchomości
- Inwentaryzacja stanu nabywanych nieruchomości
- Nadzór nad odpowiednim zabezpieczeniem nieruchomości
- Przygotowywanie oraz weryfikacja kosztorysów prac remontowych
- Organizowanie oraz koordynowanie prowadzonych napraw, modernizacji i remontów nieruchomości
- Monitorowanie i kontrolowanie pracy wykonawców w odniesieniu do warunków ustalonych w umowach
- Rozliczanie wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac remontowo – budowlanych
Oczekujemy :
- Wykształcenia wyższego (techniczne, ekonomiczne, zarządzanie nieruchomościami)
- Licencji Zarządcy Nieruchomości
- Min. 4-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Office
- Rozwiniętych zdolności analitycznych i umiejętności wyciągania logicznych wniosków
- Komunikatywności i otwartości w relacjach z innymi
- Odpowiedzialności i rzetelności w zakresie realizowanych zadań
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Rzetelności i odpowiedzialności
- Prawa jazdy kat. B
Osobie zatrudnionej oferujemy:
- Atrakcyjną pracę pełną wyzwań i nowych projektów, w tym międzynarodowych
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Elastyczne godziny pracy oraz dofinansowanie do karty MultiSport
![](/img/firma/templates/315747/10738/2014.jpg)