Specjalista ds. Technicznej Likwidacji Szkód
Miejsce pracy: Warszawa
- Dbanie o poprawny proces likwidacji szkód komunikacyjnych
- Ustalanie odpowiedzialności firmy i wysokości świadczeń w związku ze szkodą
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi oględzin uszkodzonego mienia
- Weryfikowanie roszczeń zgłaszanych przez podmioty zaangażowane w proces likwidacji (m.in. ustalanie wysokości świadczenia, weryfikacje kosztorysów i faktur z warsztatów)
- Zapewnienie poprawnego obiegu dokumentacji szkodowej pomiędzy Firmą, a podmiotami zewnętrznymi
- Obsługa odwołań i reklamacji w zakresie technicznej likwidacji szkód
- Udzielanie informacji Klientom w sprawach dotyczących likwidacji zgłoszonych szkód
- Opiniowanie spraw przekazanych przez Dział Obsługi Procesów Sądowych
- Analiza zebranej dokumentacji pod kątem zakresu uszkodzeń i korelacji
- Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z techniczną likwidacją szkód
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych (mile widziane kierunki techniczne, np. budowa maszyn, pojazdów)
- Znajomości technologii napraw powypadkowych i zasad kosztorysowania
- Znajomości programów eksperckich takich jak Audatex, Info-Ekspert, Eurotax i DAT
- Znajomość systemów eksperckich takich jak PC-CRASH oraz V-SIM (mile widziana)
- Umiejętność organizacji czasu pracy oraz terminowości w realizacji powierzonych zadań
- Dokładność i wnikliwość
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność szybkiego przyswajania nowych informacji oraz chęć do nauki i rozwoju
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali)
- Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
- Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach