Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Zarządca nieruchomości Wrocław
Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
2 dni temu
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości
 
(wymiar etatu: 1)
Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami w szczególności:

  • Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności:
  • wykonywanie przeglądów technicznych,
  • dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali,
  • sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO,
  • nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych na zasobie,
  • sporządzanie ocen technicznych usterek występujących na zarządzanym zasobie,
  • zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.
Wymagania
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności ogólnobudowlanej,
  • wykształcenie min. średnie techniczne,
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata,
  • znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę, NORMA PRO
  • prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
  • umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność.
Oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • finansowanie opłat za składki członkowskie za przynależność do izby inżynierów
  • finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dofinansowanie pakietów sportowych oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • pakiet socjalny.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Stanowisko – Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości – Wrocław.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

 
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 zm.) informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie
(02-516), ul. Starościńska 1.
2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub na adres siedziby administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp .z o.o.
w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy publiczne i inne podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez 6 miesiące od czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
9. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie  nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 3.000.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 36.000 lokalami oraz 680 budynkami. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.

Podobne oferty

  • (Junior) Property / Facility Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
  • Facility Manager

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowanie i prowadzenie postępowań zakupowych na usługi związane z eksploatacją nieruchomości, Zawieranie umów kosztowych oraz przychodowych na media, Kontrolowanie prawidłowości rozliczania mediów i usług oraz zapewnienie...
  • Kierownik Hostelu Robotniczego

    ZAKŁAD SIECI I ZASILANIA sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Poszukujemy dynamicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Zarządcy Hostelu Robotniczego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościowe zarządzanie hostelem, nadzorowanie jego działalności operacyjnej, dbanie o standardy obsługi oraz efektywność finansową. To doskonała...
  • Członek Zarządu ds. Techniczno-Eksploatacyjnych

    SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA KOZANÓW IV   Wrocław, ul. Kolista 11    praca stacjonarna
    ekspert  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wymagane kwalifikacje kandydata: wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 10-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 3 lata na stanowisku kierowniczym, dobry stan zdrowia i brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, pełna zdolność do czynności...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w szczególności: nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Mieszkaniowym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
  • Administrator nieruchomości

    Gestia-Zarządzanie Nieruchomościami s.c.   Trójmiasto    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Administrowanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych w Trójmieście (siedziba firmy znajduje się w Gdyni). Realizacja planów gospodarczych wspólnot oraz bieżące utrzymanie nieruchomości (koordynacja z konserwatorami). Kontrola otrzymywanych faktur od kontrahentów oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Technicznych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa zgłoszeń w zakresie stanu technicznego lokali użytkowych, instalacji oraz wyposażenia, Współpraca z wykonawcami, zespołem i innymi działami w zakresie usuwania powstałych usterek technicznych, Rozwiązywania problemów technicznych pojawiających się w...
  • Administrator nieruchomości

    PKO Bank Polski   Łódź, Al. Piłsudskiego 153    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...