Zawód: Technik prac biurowych*
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: Pakiet MS Office
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe pielęgniarskie, znajomość przepisów prawnych w zakresie kształcenia podyplomowego i obowiązujących programów kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych, znajomość środowiska medycznego, znajomość pracy biurowej, prowadzenia dokumentacji i jej archiwizacja, obsługa komputera, pakietu MS Office, Excel, umiejętności interpersonalne. Wskazane posiadanie tytułu specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa operacyjnego Wynagrodzenie nie niższe niż najniższa krajowa, proporcjonalnie do wysokości etatu Praca na 1/8 etatu, w czasie ruchomym w weekendy.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 600 PLN
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Dane kontaktowe:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
CAZ - Centrum Aktywizacji Zawodowej
DoradcaKlienta@up.warszawa.pl
+48 22 391 13 00
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
Skierowanie z Urzędu Pracy
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy