Poszukujemy osób które mogą pochwalić się wynikami w sprzedaży i pracy z klientem i chcą dzielić się wiedzą prowadząc szkolenia dla Naszych współpracowników! Zapewnimy szkolenie i wdrożenie w tajniki bycia trenerem oraz zakres metodologii niezbędnej do profesjonalnego realizowania celów.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy rekrutację do działu Training&Development na stanowisko:
Jeśli jesteś:
Doświadczonym sprzedawcą
Praca w call center nie ma dla Ciebie tajemnic
Chcesz spróbować nowych wyzwań zawodowych i wejść na ścieżkę dzielenia się swoją wiedzą z innymi
Masz świetne zdolności komunikacyjne i zdolności trenerskie, potrafisz pracować z ludźmi i budować relacje
Posiadasz wysoce rozwinięta empatię i lubisz pracować z ludźmi
Czekamy na Twoją aplikację!
Opis stanowiska:
- Szkolenia dla struktur sprzedaży i obsługi telefonicznej o różnorodnej tematyce
- Tworzenia materiałów szkoleniowych
- Samodzielne prowadzenie projektów szkoleniowych w celu realizacji wskaźników sprzedażowych
- Wsparcie zespołu w codziennej pracy, wspieranie wykonania planów sprzedażowych
- Rozwój współpracowników poprzez szkolenia indywidualne i grupowe
- Monitorowanie jakości rozmów do celów szkoleniowych
- Prowadzenie coachingów sprzedażowych oraz monitoringu wyników konsultanta
Wymagania:
- Znajomość jęz. angielskiego na poziomie min. B2 – swobodna komunikacja
- Doświadczenie w aktywnej sprzedaży
- Znajomość branży call center
- Znajomość technik sprzedaży (w tym telefonicznej), proaktywność
- Zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania pozytywnej atmosfery w zespole
- Umiejętność prowadzenia wystąpień, prezentacji, pracy z grupą i indywidualnym współpracownikiem
- Nastawienie na realizację celu biznesowego przez szkolenia, treningi i pracę ze sprzedawcami