Firma Berendsen Textile Service Sp. z o.o. jest liderem na europejskim rynku w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej, mat wejściowych oraz urządzeń higienicznych. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Praca na tym stanowisku ma na celu optymalizowanie procesów operacyjnych poprzez wykorzystanie funkcjonalności systemu informatycznego oraz zapewnienie znajomości systemu przez pracowników działu obsługi klienta.
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników działu obsługi klienta z funkcjonalności wewnętrznego systemu informatycznego,
- Optymalizowanie procesów operacyjnych z wykorzystaniem systemu informatycznego,
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i instrukcji,
- Zarządzanie wiedzą użytkowników na temat systemu, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- Wspieranie użytkowników systemu i udzielanie odpowiedzi na ich zapytania,
- Regularne wizyty w zakładach i szkolenie pracowników bezpośrednio na stanowisku pracy,
- Współpraca z zespołem IT oraz międzynarodową grupa specjalistów ds. systemu informatycznego,
- Kontaktowanie się z filią w Szwecji w celu zbierania informacji na temat najnowszych funkcjonalności systemu,
- Tłumaczenie plików z języka angielskiego na polski w zakresie nowych zastosowań systemu, a także wdrażanie ich w dziale obsługi klienta we wszystkich zakładach w Polsce,
- Bieżąca administracja systemu oraz koordynowanie prac związanych z poprawnym raportowaniem itp.
- Generowanie danych z systemu i przygotowywanie raportów na potrzeby Działu Operacyjnego,
- Aktywny udział w projektach dotyczących udoskonalania systemu i działalności operacyjnej.
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (szkolenia, obsługa klienta itp.)
- Bardzo dobra znajomość Excel oraz Power Point,
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca samodzielną komunikację,
- Znajomość rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie procesami operacyjnymi i obsługą klienta
- Chęć i predyspozycje do pracy z systemami informatycznymi,
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność przekazywania informacji,
- Nastawienie na pracę zespołową,
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- Odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność znajdowania rozwiązań.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie,
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, samochód, telefon)
- Perspektywę rozwoju zawodowego, poszerzanie umiejętności poprzez udział w szkoleniach oraz projektach grupowych,
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny,
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy