Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji w branży medycznej z płaską strukturą, która:
- Jest obecna na rynku już od prawie 30 lat,
- Zatrudnia ponad 150 pracowników, z czego część jest z nami od samego początku istnienia firmy!
- W ofercie posiada aż 14.000 produktów, 40 renomowanych, globalnych producentów!
- Nasi współpracownicy tworzą grupy projektowe, z powodzeniem kreując i wdrażając innowacyjne marki własne.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, lub B2B (wedle preferencji kandydata),
- Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na ciągły rozwój osobisty,
- Dużą samodzielność w realizacji wdrożenia projektu,
- Możliwość wdrożenia własnych pomysłów,
- Szeroki pakiet benefitów, m.in.:
- prywatną opiekę medyczną,
- dofinansowanie do karnetu MultiSport,
- pakiet kulturalny,
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
- Masz praktyczną wiedzę na temat procesów logistycznych zachodzących w centrum dystrybucyjnym, lub magazynie wielkopowierzchniowym,
- Posiadasz doświadczenie związane z wdrażaniem systemów magazynowych WMS/ERP – od wyboru dostawcy po nadzór nad jego funkcjonowaniem,
- Potrafisz zaplanować budżet i harmonogram projektu,
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe),
- Jesteś osobą kreatywną, która stale poszukuje sposobów na usprawnienie procesów w organizacji oraz eliminacji strat,
- Dotychczasowe doświadczenie z pracą i konfiguracją systemu MS Dynamics NAV będą dodatkowym atutem,
- Jeżeli z sukcesem udało Ci się wcielić w życie wyżej wymienione rozwiązania dotyczące wdrożenia systemów magazynowych koniecznie pochwal nam się tym i opisz w specjalnie przygotowanym miejscu w formularzu aplikacyjnym!
- Wybór i wdrożenie systemu WMS w nowopowstałym centrum dystrybucyjnym bazując na własnym doświadczeniu, wiedzy i znajomości rynku w zakresie oprogramowania,
- Przygotowanie szczegółowego harmonogramu i budżetu projektu,
- Stałą kontrolę nad funkcjonowaniem wybranego systemu oraz raportowanie wyników,
- Zaprojektowanie nowych i optymalizacje obecnych procesów magazynowych, a także wskazywanie i eliminacje nierentownych,
- Współpracę z zewnętrznymi dostawcami usług IT,
- Ścisła współpracę z kierownikiem magazynu oraz innymi działami firmy.
Poznaj
Skamex S.A.
Firma „Skamex” rozpoczęła działalność w marcu 1990 roku jako spółka cywilna. W roku następnym przekształciła się w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością i w tej formie działa do dziś. W 1993 roku organizacja uzyskała koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.
Na dzień dzisiejszy Firma Skamex jest jednym z największych dystrybutorów wysokiej jakości sprzętu medycznego w Polsce. W swojej ofercie posiada najnowsze rozwiązania medyczne ścisłej światowej czołówki producentów takie jak: pierwszy w pełni przenośny videolaryngoskop, systemy bezprzewodowej radiologii cyfrowej, oraz najwyższej klasy sprzęt jednorazowy dla oddziałów anestezjologii, urologii, intensywnej terapii, chirurgii, ginekologii oraz stomatologii i radiologii. Firma swoją pozycję rynkową zawdzięcza promowaniu tylko produktów najwyższej jakości oraz współpracy z wiodącymi ośrodkami klinicznymi.