Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Biuro Zarządu Orbis S.A.
w Warszawie
poszukuje kandydata/tki na stanowisko:
Specjalista będzie odpowiedzialny za wdrażanie systemów i projektów dotyczących platformy dystrybucji, zgodnie z zaleceniami i procedurami określonymi przez Dział Systemów Dystrybucji Grupy. Celem jest wsparcie zespołów sprzedaży, recepcji i rezerwacji w efektywnym wykorzystaniu tych systemów.
Zakres obowiązków:
- Wdrażanie procedur operacyjnych oraz szkolenie pracowników Front Office i zespołów rezerwacji w zakresie nowych systemów dystrybucji oraz ich funkcjonalności
- Proponowanie i opracowywanie rekomendacji dot. planowania działań wdrożeniowych
- Koordynowanie wszystkich etapów dystrybucji w celu przygotowania hotelu do otwarcia
- Zapewnianie poprawności implementacji i przestrzegania procedur oraz monitorowanie zapotrzebowania na ich rozwój
- Zarządzanie fakturowaniem przeprowadzonych wdrożeń w oparciu o rekomendacje Działu Dystrybucji jak i walidację danego kraju
- Wspieranie informatyzacji i komunikacji usług wewnątrz jednostek firmy
Wymagania:
- Min. rok doświadczenia w pracy z rozbudowanymi systemami sprzedaży usług hotelowych / sprzedaży detalicznej / aukcyjnej oraz obsługi klientów w e-commerce
- Zainteresowanie handlem online oraz obszarem digital
- Wyższe wykształcenie
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego – warunek konieczny
- Praktyczna znajomość Excel i PowerPoint
- Analityczne myślenie
- Zdolności komunikacyjne i umiejętność przekazywania wiedzy
- Zorientowanie na klienta
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole
- Realne możliwości rozwoju zawodowego i awansu w sieci AccorHotels
- Profesjonalny pakiet szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe
- Szereg benefitów socjalnych, w tym prywatną opiekę medyczną i kartę sportową
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.