Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
-
Utrzymanie i rozwój aplikacji Oracle E- Business Suite;
-
Tworzenie dedykowanych rozwiązań w Oracle E- Business Suite;
-
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby klientów wewnętrznych;
-
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji;
-
Bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników.
-
Wykształcenia wyższego: informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne;
-
Znajomości SQL, PL/SQL;
-
Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
-
Mile widziana znajomość Oracle E- Business Suite w wersji R12 oraz mile widziana znajomość jednej lub więcej z następujących rozwiązań i technologii: OAF, XML Publisher, Oracle Report, Oracle Forms, Oracle Workflow, Hyperion Essbase;
-
Mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej oraz praktyczna wiedza z zakresu analizy wymagań biznesowych;
-
Mile widziana znajomość zagadnień integracji systemów i narzędzi typu: Biztalk, EDI, wymiana plików XML, wymiana danych Oracle<->MS SQL Server, Oracle Data Integrator.
-
Pracę pełną pasjonujących wyzwań;
-
Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań;
-
Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
-
Atrakcyjny system motywacyjny;
-
Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole;