Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/188/10/2017
Główne zadania:
• opracowywanie koncepcji zarządzania jakością sprzedaży, w tym standardów sprzedaży
oraz materiałów sprzedażowych
• współtworzenie szkoleń z zakresu jakości i standardów sprzedaży
• wspieranie sprzedaży i jakości obsługi klienta w sieci sprzedaży poprzez prowadzenie warsztatów
• rekomendowanie zmian procesów wewnętrznych na podstawie badań jakości obsługi i satysfakcji klienta oraz opinii sieci sprzedaży
• wdrażanie wiedzy i umiejętności pracowników oddziałów w zakresie standardów jakości sprzedaży
Oczekujemy:
• minimum: 2 -letniego doświadczenia zawodowego, dużym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży
• znajomości produktów oraz procesów sprzedaży
• mile widziane będą umiejętności przeprowadzania szkoleń i warsztatów wdrożeniowych
• umiejętności tworzenia prezentacji i narzędzi edukacyjnych
• bardzo dobrej znajomości MS Office
• umiejętności pracy pod presją czasu i pod wpływem stresu
• dyspozycyjności, mobilności, prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.