Cargill jest międzynarodowym producentem i dostawcą produktów i usług rolnych, spożywczych, finansowych oraz przemysłowych. Założony w 1865 r., pozostaje firmą prywatną i dziś zatrudnia 131 tys. osób w 66 krajach na całym świecie. Poprzez współpracę i innowacyjność, firma pomaga swoim klientom odnosić sukcesy w biznesie. Wszędzie tam, gdzie Cargill prowadzi działalność, dzieli się wiedzą i doświadczeniem ze swoimi partnerami handlowymi i pomaga im sprostać wszelkim wyzwaniom ekonomicznym, społecznym oraz w dziedzinie ochrony środowiska. Więcej informacji na stronie www.cargill.com
Poszukujemy chętnych na stanowisko
Specjalista ds. Środków Trwałych
Miejsce pracy: Siedlce
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
- Minimum dwuletni okres pracy w dziale księgowości (mile widziane w przedsiębiorstwie produkcyjnym)
- Minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu środków trwałych (obsługa rejestrów, naliczanie amortyzacji, ewidencja ruchów środków trwałych, sprawozdawczość)
- Podstawowa znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych w zakresie środków trwałych
- Zdolności analityczne, umiejętność pracy z dużymi bazami danych
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Outlook, Excel)
- Umiejętność pracy z anglojęzycznymi systemem finansowo księgowym
- Dobra organizacji pracy i umiejętność pracy w zespole
- Pracowitość, dokładność, komunikatywność, obowiązkowość
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:
- Ewidencja i przygotowywanie pełnej dokumentacji nabycia środków trwałych
- Prowadzenie zestawień związanych ze środkami trwałymi w budowie
- Ewidencja ruchów na środkach trwałych włączając przesunięcia międzydziałowe
- Nadzór nad dokumentacją środków trwałych
- Miesięczne naliczanie i uzgadnianie amortyzacji środków trwałych
- Księgowanie operacji związanych z wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz prowadzenie właściwych rejestrów
- Rozliczanie zobowiązań wynikających z nabycia środków trwałych i inwestycji
- Przygotowywanie i uzgadnianie rejestru VAT w zakresie środków trwałych
- Przygotowanie sprawozdań statystycznych (GUS) dotyczących środków trwałych,
- Prowadzenie ewidencji części zamiennych, księgowanie i uzgadnianie kont bilansowych w tym zakresie,
- Nadzór, kontrola nad okresową inwentaryzacją środków trwałych w poszczególnych oddziałach