Grupa Groclin jest jednym z wiodących europejskich producentów wysokiej jakości komponentów elektrycznych i poszyć foteli samochodowych, a także wiązek elektrycznych i szaf sterowniczych dla klientów działających w przemyśle motoryzacyjnym, kolejowym, energetycznym, transportowym i telekomunikacyjnym. Groclin S.A. jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz właścicielem ośmiu zakładów produkcyjnych w Polsce i na Ukrainie. Grupa Groclin zatrudnia blisko 4.000 pracowników i generuje przychody ze sprzedaży w wysokości około 500 milionów PLN. Groclin Grupa powstała w wyniku połączenia potencjałów ekonomicznych, organizacyjnych, finansowych i rynkowych firm GROCLIN S.A. producenta wyposażenia i akcesoriów samochodowych oraz Kabel-Technik-Polska Spółka z o.o. specjalizującej się w produkcji i projektowaniu wiązek kablowych i szaf sterowniczych przemysłu pojazdów użytkowych (autobusów i samochodów ciężarowych), przemysłu kolejowego, samochodowego, maszynowego oraz energetyki wiatrowej.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Obsługa procesu reklamacyjnego oraz uzgadnianie z dostawcami działań korygujących na wystawione reklamacje
- Prowadzenie ewidencji reklamacji wraz z ewidencja kosztową
- Zapewnienie dobrej jakości komponentów przy współpracy z dostawcą
- Przeprowadzanie akcji korygujących jakość wadliwego towaru oraz jego dostawę
- współpraca z wewnętrznym działem kontroli jakości dostaw
- Koordynacja działań wykluczających pojawienie się wadliwego towaru w zasobach magazynowych oraz procesie produkcyjnym
- Analiza działań korygujących i zapobiegawczych od dostawców w ramach raportów 8-D
- Udział w procesie obciążania dostawców kosztami działań prewencyjnych
- Realizacja polityki jakościowej w powiązaniu z dostawcami
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziany język niemiecki
- Mile widziane znajomość narzędzi i procedur: PPAP, FMEA, Control Plan
- Mile widziane doświadczenie w dziale zapewnienia jakości dostaw branży Automotive
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word i MS Excel)
- Samodzielność na stanowisku pracy
- Wysoką odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
- Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy z największymi, międzynarodowymi koncernami.
- Warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników.