Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- Obsługiwanie zgłoszeń sprzedażowych VIA mail (połączenia wychodzące do klienta). - Wykonywanie Połączeń wychodzących tylko do baz „ciepłych”.
- Praca na infolinii Sprzedażowej (połączenia przychodzące) (Odbieranie połączeń klientów od klientów zorientowanych na kupno oferty)
- Przygotowywanie ofert i kalkulacji Leasingowych dla nowych klientów (via Mail)
- Przygotowywanie ofert ubezpieczeń po zdaniu egzaminu Państwowego OFWCA
- Posiadasz łatwość w nawiązywaniu relacji
- Jesteś otwarty na naukę i rozwój
- zainteresowanie motoryzacją będzie dodatkowym atutem
- nie szkodzi, że nie posiadasz doświadczenia - wszystkiego nauczymy Cię od podstaw!
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na okres 3 pierwszych miesięcy jest to umowa zlecenie)
- Pracę w systemie zmianowym w godzinach 9:00-19:00
- Dogodną lokalizacje biura przy ul. Stawki 2A
- Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
- Płatne szkolenie wdrożeniowe
- Pracę w zgranym i rozwijającym zespole
- benefity (platforma do nauki języków obcych, karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś!
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.