Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego w Tczewie
rodzaj umowy: na zastęstwo
- realizacja nałożonego indywidualnego planu sprzedaży,
- penetracja rynku poprzez wizytowanie firm oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym obszarze sprzedażowym,
- merytoryczne przygotowywanie wizyt u klientów, sporządzanie tygodniowych planów pracy oraz raportów z prowadzonych działań sprzedażowych,
- obsługa handlowa klientów z wyznaczonego obszaru sprzedażowego, w tym przygotowywanie umów według przepisów określonych w Poczcie Polskeij S.A.,
- prowadzenie działań mających na celu budowanie długofalowych relacji z klientami,
- bieżące prowadzenie ewidencji i dokumentacji obsługiwanych klientów.
- wykształcenia średniego (mile widziane wyższe),
- znajomości pakietu Ms Office,
- znajomości usług pocztowych,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- samodzielności, sumienności.
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych.
- prawo jazdy kat. B,
- zgoda na wykorzystanie własnego samochodu osobowego do celów służbowych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym