Dyrektor Muzeum Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy
w Muzeum Warszawy
Rynek Starego Miasta 28; 00-272 Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
-
kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego
-
obsługa klientów indywidualnych i hurtowych
-
bieżąca aktualizacja oferty wydawnictw i materiałów reklamowych
-
podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, w tym przygotowanie kampanii sprzedażowych ( m.in. Google AdWords, Facebook Ads, SEO)
-
przygotowanie i obrabianie fotografii produktów, wstawianie ich na stronę sklepu wraz z opisem
-
organizacja sprzedaży wydawnictw własnych, komisowych i upominków we wszystkich punktach sprzedaży Muzeum
-
monitoring ruchów magazynowych
-
zamówienia artykułów przeznaczonych do sprzedaży
-
monitorowanie i analiza sprzedaży
-
administrowanie systemu kasowego iKsoris
-
sprzedaż biletów, lekcji muzealnych i innych wydarzeń organizowanych przez Muzeum
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Muzeum i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, pomieszczenie pracy oraz toaleta umożliwiają poruszanie się na wózku inwalidzkim. Winda w budynku.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze pow. 4 h dziennie, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- min. 1 rok stażu pracy
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku Zarządzanie, Marketing, kierunkach humanistycznych lub ekonomicznych
- znajomość obsługi systemu kasowego iKsoris
- umiejętności sprzedażowe, analityczne i negocjacyjne
- umiejętność wykorzystania narzędzi i rozwiązań wspierających analitykę oraz sprzedaż Google AdWords, Facebook Ads, SEO
- znajomość innych języków obcych w stopniu komunikatywnym
- rzetelność, odpowiedzialność, szybkość w działaniu, skuteczność, świadomość komercyjna, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole