Bank Pocztowy S.A.
Departament Bankowości Firm
Centrala – Biuro w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie sieci sprzedaży,
- wdrażanie konkursów i kampanii sprzedażowych,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych i proceduralnych,
- raportowanie i analizy sprzedaży.
Zainteresowani jesteśmy osobami, które posiadają następujące cechy i kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe, preferowane bankowość,
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- biegła umiejętność modelowania w MS Excel,
- praktyczna znajomość problematyki produktowej i marketingowej,
- samodzielność w podejmowaniu działań,
- nastawienie na osiąganie celów,
- wysoką kulturę osobistą,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów interpersonalnych,
- zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu.
Wybranym osobom oferujemy:
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się i stabilnej instytucji,
- umowę o pracę,
- możliwość szkoleń rozwijających kompetencje i pogłębiających wiedzę,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.