E100 - to europejska firma, oferująca pełny wachlarz usług, niezbędnych dla krajowych i międzynarodowych przewoźników. Oferujemy nie tylko karty paliwowe, ale również szeroki pakiet usług dodatkowych dla transportu. W swoim działaniu wykorzystujemy nowoczesne technologie, oszczędzające czas i pieniądze naszych Klientów. Charakteryzuje nas indywidualne podejście do każdego partnera biznesowego.
Do nowego zespołu w strukturach Działu Handlowego poszukuję osoby świetnie poruszającej się w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta B2B. Jeśli szukasz rozwoju przy projektach telefonicznej obsługi klientów w których staniesz się ekspertem z zakresu międzynarodowej karty paliwowej E100 oraz rozwiniesz swoje kompetencje sprzedażowe przez liczne szkolenia wewnętrzne to jest miejsce dla Ciebie!
- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem biznesowym w zakresie oferowanych usług,
- Sprzedaż kart E100 do klientów z branż: transport/logistyka/spedycja lub pokrewnych,
- Realizacja strategii i planu sprzedaży produktów E100 dedykowanych klientom biznesowym,
- Inicjowanie działań w zakresie rozwoju sprzedaży oraz weryfikacja potencjału klientów,
- Zarządzanie portfolio klientów od momentu pierwszego kontaktu do aktywowania usług dla Klienta,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi.
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta,
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta B2B będzie atutem,
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i świetne zdolności komunikacyjne,
- Umiejętność pracy na celach jakościowych i ilościowych,
- Pozytywne nastawienie i zaangażowanie.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- System prywatnych benefitów (prywatne ubezpieczenie medyczne oraz kartę Multisport),
- Komfortowe biuro na Dolnym Mokotowie,
- Pracę w stałych godzinach biurowych od poniedziałku do piątku,
- Liczne szkolenia wewnętrzne oraz opiekę zespołu trenerskiego.