Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy.
Obszar Szkoleń Asseco Data Systems od ponad 25 lat wspiera pracowników w budowaniu ich karier zawodowych oraz organizacje naszych klientów w zwiększaniu efektywności funkcjonowania. Dostarcza zarówno szkolenia jak również inne usługi rozwojowe, w tym projektowane specjalnie dla konkretnego klienta. Wykorzystuje unikalną możliwość łączenia doświadczeń zdobywanych w ramach projektów wdrożeniowych realizowanych w Grupie kapitałowej Asseco z potencjałem szkoleniowym. Ponadto udostępnia nasz potencjał w postaci doświadczenia, sprawdzonych procesów i procedur, wykwalifikowanej kadry operacyjnej oraz systemów informatycznych zapewniając swoim klientom usługi w modelu Learning Business Process Outsourcing. Klienci mogą również liczyć na profesjonalne wsparcie w procesie pozyskiwania funduszy zewnętrznych na działania szkoleniowe oraz pełne zaangażowanie na etapie realizacji projektu i rozliczania uzyskanych dotacji.
- Osobista sprzedaż produktów i usług szkoleniowych
- Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów w Polsce oraz za granicą
- Utrzymywanie relacji z klientami
- Identyfikowanie oraz analiza potrzeb klientów
- Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje umów z klientami
- Prowadzenie spotkań oraz prezentacji dla klientów
- Współpraca z działami merytorycznymi w zakresie wprowadzania nowych produktów do oferty
- Minimum 2-letnie doświadczenie w roli sprzedawcy: usług szkoleniowych lub sprzętu IT i oprogramowania dla klientów biznesowych z branż IT, utilities, finansowej, preferowane doświadczenie w sprzedaży szkoleń z zakresu: zarządzania projektami, usługami IT, rozwiązań Oracle, produktów i usług Microsoft
- Biegłe posługiwanie się językiem angielskim na poziomie C1
- Zaawansowana obsługa MS Excel, Word, MS Outlook, (mile widziana znajomość Microsoft Dynamics CRM)
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Organizacja pracy własnej
- Dążenie do rezultatów
- Orientacja na klienta
- Budowanie relacji z klientami