• Wyszukiwanie i pozyskiwanie partnerów handlowych w Polsce oraz na rynkach zagranicznych w celu sprzedaży towarów,
• Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie trwałych relacji z kluczowymi kontrahentami,
• Przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych klientom,
• Negocjowanie warunków handlowych,
• Odpowiedzialność za efektywne procesowanie zamówień klientów w systemie,
• Analiza rynku i monitoring konkurencji,
• Realizowanie założonych planów sprzedażowych oraz poszukiwanie nisz rynkowych,
• Udział w realizacji strategii sprzedażowej,
• Współpraca z innymi działami firmy,
• Przygotowywanie raportów i zestawień,
• Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy,
• Kreowanie wizerunku marki zgodnie z filozofią spółki.
• Mile widziana znajomość branży odzieżowej, w szczególności dziecięcej,
• Doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Bardzo wysoka zdolność analitycznego myślenia,
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Pogodne usposobienie i pozytywne nastawienie,
• Znajomość dodatkowych języków rosyjski, litewski,łotewski mile widziana.
• Pełne wsparcie, wdrożenie na stanowisko pracy oraz mentoring w trakcie pracy,
• Pracę w bardzo pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, w pełnym wymiarze czasu pracy,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.