Firma Your Way Sp. z o.o. jest wiarygodnym i jednym z kluczowych partnerów spółki ENEA S.A.
Aplikując do nasz dołączysz do NAJLEPSZYCH – na swoim koncie posiadamy liczne wyróżnienia m.in.:
- Najlepszy wynik wolumenowy w kanale partnerskim 2017 r.
- Najlepszy Handlowiec 2017 r. – I miejsce
- Najlepszy Handlowiec 2017 r. – II miejsce
Naszej działalności przyświecają wartości ENEA S.A. takie jak Uczciwość, Odpowiedzialność, Kompetencja i Bezpieczeństwo.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku oraz Klientów poszerzyliśmy swoje portfolio o produkty oświetlenia LED marki Toshiba. W związku z tym poszukujemy kandydatów, którzy będą pozyskiwali Klientów w zakresie optymalizacji parametrów dystrybucyjnych, audytów energetycznych, kompensacji energii biernej, oświetlenia LED co wiąże się ze znacznym obniżeniem kosztów za Energię Elektryczną. Posiadamy również możliwość finansowania przedsięwzięć energooszczędnych i proekologicznych w formule ESCO (finansowanie z oszczędności kosztów energii).
- inicjowanie i realizacja działań związanych z pozyskaniem nowych Klientów z sektora B2B i B2C oraz obsługa obecnych
- doradztwo, a także wstępne przygotowywanie ofert dotyczących oświetlenia LED oraz Energii Elektrycznej i kompensacji energii biernej
- raportowanie wyników sprzedaży i postępów w negocjacjach z Klientem
- realizacja planów sprzedażowych
- praktyczne doświadczenie w sprzedaży i prowadzeniu negocjacji handlowych
- dyspozycyjność
- prawo jazdy kat. B
- samodzielność, umiejętność organizowania czasu pracy
- preferujemy własną działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia
- najlepsze warunki współpracy
- niezbędne narzędzia pracy - telefon, samochód służbowy
- przyjazną atmosferę w stabilnym zespole
- wsparcie CALL CENTER – umawianie spotkań, BACK OFFICE – szybka weryfikacja umów bez zbędnej biurokracji (w ciągu kilku godzin)
- kompleksową obsługę pozyskanego Klienta (projekt, finansowanie, montaż)
- pełne szkolenie z zakresu produktu i technik sprzedaży, dodatkowe szkolenia rozwijające umiejętności
- pełne wsparcie sprzedaży przez doświadczonych menedżerów
- budowanie własnego portfela Klientów - wyłączność obsługiwanych Klientów
- konkursy sprzedażowe
- materiały marketingowe (wizytówki, ulotki, adres e-mail, ...)