Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Specjalista ds. Sprzedaży (żywienie bydła)
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie
Nr ref.: 4-13-51260
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w żywieniu zwierząt, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Sprzedaży - żywienie bydła.
Miejsce pracy: woj.wielkopolskie, opolskie, dolnośląskie, lubuskie.
Cel stanowiska:
- Kompleksowe doradztwo i wsparcie dla Klientów (hodowców) w zakresie żywienia bydła i budowanie z nimi dobrych, długotrwałych relacji
- Realizacja celów sprzedażowych produktów firmy (pasz)
Zadania:
- Wizyty u Klientów: dzielenie się wiedzą techniczno-handlową, doradztwo, wsparcie, sprzedaż produktów firmy
- Udział w spotkaniach, seminariach i innych lokalnych wydarzeniach, mających na celu promocję firmy oraz produktów
- Organizacja szkoleń, seminariów i innych okazji do spotkań z potencjalnymi Klientami i wymiany informacji
- Prace administracyjne takie jak: tworzenie raportów, planów dla Przełożonego, prowadzenie ewidencji Klientów
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy ze zwierzętami hodowlanymi - warunek konieczny
- Znajomość branży rolnej
- Wiedza na temat zasad żywienia bydła
- Mile widziane wykształcenie zootechniczne, rolnicze, weterynaryjne itp.
- Umiejętności sprzedażowe
- Umiejętność samodzielnej organizacji własnej pracy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym udział w szkoleniach zagranicznych i swobodną komunikację
- Prawo jazdy kat. B
Informacje dodatkowe:
- Samodzielne stanowisko w międzynarodowej, stabilnej firmie
- Samodzielne zarządzanie własnym czasem pracy ( Specjalista sam ustala trasy, ilość i terminy spotkań z Klientami oraz pozostałe aktywności)
- Praca w terenie oraz home office (wizyta w centrali firmy w Warszawie 1 raz w kwartale)
- Dostęp do najnowszej, fachowej wiedzy z zakresu żywienia zwierząt
- Udział w szkoleniach w kraju i za granicą ( także w Stanach Zjednoczonych)
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie
- Umowa o pracę
- Samochód służbowy oraz wszystkie niezbędne narzędzia
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".