Najnowsze oferty pracy

  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Czeskim w Branży Motoryzacyjnej

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obsługa klientów Volkswagena przez telefon, chat i e-mail, zapewniając profesjonalizm i zaangażowanie. Dokumentowanie interakcji i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Przekazywanie dokładnych informacji na temat produktów i usług...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Konsultant z językiem niemieckim B2

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
  • Konsultant ds. obsługi pasażerów z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna obsługa klientów linii lotniczych, Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Sprzedaży z językiem hiszpańskim

HomeGlobal
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
1733 dni temu

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie!

Specjalista ds. Sprzedaży z językiem hiszpańskim

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa, telefoniczna obsługa klienta z Hiszpanii, Ameryki Południowej, Meksyku w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień;
  • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
  • Promowanie i sprzedaż produktów;
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
  • Administrowanie systemem zamówień;
  • Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki;
  • Wykonywanie zadań w elastycznym wymiarze czasowym w zależności od dyspozycyjności;
  • Współpraca w elastycznych godzinach.

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego;
  • Komunikatywna znajomość języka polskiego/angielskiego;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Zdolności sprzedażowe;
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży;
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • Entuzjazm i zaangażowanie;
  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Dyspozycyjność do współpracy -  w zależności od preferencji projekty w departamencie realizowane są w wielu wymiarach godzinowych. Jesteśmy elastyczni i stwarzamy wiele możliwości dla Naszych współpracowników.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz wysokie prowizje sprzedażowe;
  • Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • System benefitów;
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.
Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata
 

Podobne oferty

  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Czeskim w Branży Motoryzacyjnej

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obsługa klientów Volkswagena przez telefon, chat i e-mail, zapewniając profesjonalizm i zaangażowanie. Dokumentowanie interakcji i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Przekazywanie dokładnych informacji na temat produktów i usług...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Konsultant z językiem niemieckim B2

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
  • Konsultant ds. obsługi pasażerów z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna obsługa klientów linii lotniczych, Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.