Superior Logistics to innowacyjna firma, działająca w branży logistycznej.
Aktywnie rozwijamy się na polskim rynku. Współpracujemy z amerykańskimi firmami logistycznymi, których kluczowym partnerem jest Superior Transportation. Silne relacje międzynarodowe umożliwiają otrzymanie ofert współpracy nie tylko z Superior Logistics, ale również od naszych firm partnerskich.
Jesteśmy wielokulturowym zespołem młodych i energicznych profesjonalistów, oddanych i pełnych entuzjazmu. Inwestujemy w rozwój personalny i zawodowy każdego członka zespołu. Dajemy możliwość nauki zawodu i rozwijania kariery w każdym kierunku, nawet bez doświadczenia zawodowego. Dla naszej firmy każdy pracownik jest największą wartością. Dlatego właśnie nasi pracownicy są dumni z pracy w Superior Logistics i praca sprawia, że są szczęśliwi i spełnieni!
Potrzebujemy dodatkowej osoby do swojego przyjaznego zespołu Superior Logistics ambitnego Specjalisty ds. Sprzedaży oraz specjalisty ds. wyceny w branży TSL, który nie boi się nowych wyzwań i jest gotowy do owocnej współpracy o skali międzynarodowej!
- Mamy swoją bazę klientów – Twoim głównym obowiązkiem będzie utrzymywanie relacji biznesowych oraz pomoc klientom
- Pozyskanie nowych klientów na rynku USA poprzez research internetowy
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
- Negocjacja cen, warunków, bieżąca obsługa klienta
- Analiza oraz kalkulacja marży, śledzenie trendów rynkowych i analizowanie na bieżąco cen ustalanych przez konkurentów.
- Tworzenie schematów cenowych na usługi firmy
- Minimalizacja kosztów wysyłki oraz transportu
- Wybór trasy wysyłki w oparciu o charakter wysyłanych towarów, czas tranzytu lub potrzeby w zakresie bezpieczeństwa
- Zarządzanie finansami (rozliczenia i fakturowanie) oraz raportowanie frachtu odbywa się zgodnie z wymaganiami firmy
- Nadzorowanie rozwoju nowego biznesu transportowego, utrzymywanie i rozwijanie relacji z nowymi i istniejącymi klientami
- Negocjacja cen, warunków, bieżąca obsługa klienta.
- Jeżeli masz język angielski w małym palcu – wróżymy Ci szybki rozwój kariery w naszej firmie
- Jeżeli masz doświadczenie w pracy albo mieszkałeś w UK będzie to dla nas ogromnym atutem
- Łatwość w nawiązaniu kontaktów
- dokładność
- terminowość wykonywania zadań
- Doświadczenie w branży TSL umożliwi Ci szybszy rozwój kariery w naszej firmie
- Posiadasz około 2-3 lata doświadczenia w branży TSL
- Znajomość europejskiej/polskiej dokumentacji związanej z zagranicznymi przesyłkami międzynarodowym.
- Posiadasz doskonałe umiejętności planowania oraz cechuje Cię łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Jesteś wielozadaniowcem, którego cechuje dokładność I terminowość
- Uwielbiasz dostarczać klientom doskonałe wrażenia
- Posiadasz umiejętności komunikacyjne pozwalają rozwiązywać wszelkie problemy z uśmiechem i szybko znaleźć właściwe rozwiązanie
- Atrakcyjne zarobki (stała stawka + bonusy);
- Oficjalne zatrudnienie na podstawie Umowę o świadczenie usług;
- Realna możliwość rozwoju zawodowego (kursy/szkolenia);
- Szkoła języka angielskiego oraz sesje coachingowe;
- Parking dla pracowników;
- Pracę w wygodnym nowoczesnym biurze;
- Świąteczne paczki;
- Pizza days;
- Codzienne smakołyki, świeże owoce, pyszną kawę i herbatę;
- Przyjazną atmosferę i imprezy firmowe;
- Pozytywne nastawienie do inicjatyw i pomysłów;