Grupa Nowy Styl to europejski lider w zakresie kompleksowych rozwiązań meblowych dla przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej. Firma codziennie wyposaża nowe biurowce, centra konferencyjne, kina, stadiony, obiekty muzyczne, sportowe i wielofunkcyjne. Unikatowy model biznesowy Grupy Nowy Styl pozwala dostarczać klientom kompleksową usługę projektowania i wyposażania wnętrz w oparciu o dedykowany proces badawczo-konsultingowy tj. dogłębną analizę specyfiki i potrzeb klienta, efektywności i optymalizacji procesów, organizacji pracy, ergonomii i akustyki.
W związku z dynamicznym rozwojem Grupy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
-
Pozyskiwanie i rozwój relacji biznesowych wśród firm i instytucji publicznych,
-
Prowadzenie prezentacji i negocjacji biznesowych,
-
Stałe monitorowanie rynku, pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach oraz ich potrzebach
w zakresie oferowanych produktów i usług, w szczególności w obszarze przetargów i zamówień publicznych, -
Inicjowanie działań sprzedażowych i marketingowych mających na celu budowanie wizerunku firmy,
-
Realizacja założonego planu sprzedaży,
-
Nadzór nad realizacją projektów.
-
Wykształcenie wyższe,
-
Min. 2 – letnie doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziane doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów w branży budowlanej, mebli, krzeseł biurowych, wykładzin, ścian działowych lub oświetlenia),
-
Znajomość rynku zamówień publicznych,
-
Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i procedur przetargowych,
-
Doświadczenie w zakresie realizacji zamówień publicznych,
-
Doświadczenie we współpracy z klientami z sektora publicznego,
-
Umiejętność realizacji dużych projektów i koordynacji wielu działań równolegle,
-
Samodzielność i silne zorientowanie na cel,
-
Dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych,
-
Znajomość pakietu MS Office,
-
Prawo jazdy kat. B.
-
Bardzo ciekawą pracę w jednej z największych międzynarodowych firm z branży meblarskiej w Europie, o największym potencjale rozwojowym w całej branży,
-
Wynagrodzenie składające się z części stałej i premii uzależnionej od wyników sprzedażowych oraz kompetencji pracownika,
-
Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy),
-
Profesjonalną ścieżkę adaptacji oraz rozwoju kompetencji miękkich i twardych, wyjazdy integracyjne, konkursy motywacyjne,
-
Dużą samodzielność w działaniu i elastyczny czas pracy,
-
Bardzo duże, profesjonalne wsparcie działów wspierających proces sprzedaży oraz możliwość oferowania usług dodatkowych podnoszących atrakcyjność oferty wyposażenia meblowego,
-
Bardzo przyjazną atmosferę w pracy.
Poznaj
Nowy Styl
Od 30 lat pomagamy firmom na całym świecie urządzać przestrzeń biurową. Najpierw określamy ich potrzeby, a następnie dobieramy i dostarczamy rozwiązania oraz produkty, które uczynią ich prace zdrowszą, wydajniejszą i bardziej komfortową. Ponadto wyposażamy miejsca użyteczności publicznej takie jak miejsca opieki zdrowotnej, kilkudziesięciotysięczne stadiony, czy sale koncertowe. Pasja do tworzenia nowych produktów i aranżacji miejsc oraz satysfakcja z dobrze wykonanego projektu napędza nas do dynamicznego rozwoju.