Duda-Cars S.A. od 14 lat zajmuje się sprzedażą i obsługą posprzedażną samochodów Mercedes-Benz. To nie tylko dealer samochodowy, ale organizacja stworzona z pasji i miłości do samochodów. Nie ograniczamy się tylko do sprzedaży, pragniemy, aby wszystkie potrzeby Klienta spełnione zostały kompleksowo w jednym miejscu.
Obecnie do naszego Zespołu w oddziałach we Wrocławiu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży w dziale Ubezpieczeń i Finansowania (F&I)
Miejsce pracy: Wrocław
Oferujemy:
- samodzielną i odpowiedzialną pracę w ambitnym zespole, wyzwania zawodowe i udział w ciekawych projektach nastawionych na systemowe, nowoczesne rozwiązania oparte na wiedzy branżowej
- umowę o pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku i dynamicznym rozwoju, w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wsparcie ze strony współpracowników i przełożonego
- atrakcyjne, stałe wynagrodzenie i system premiowy proporcjonalny do osiąganych wyników ilościowych i jakościowych,
- stały rozwój kompetencji na stanowisku i systematyczny system szkoleń Mercedes-Benz podnoszący zawodowe kwalifikacje
- stałe godziny pracy, strój służbowy i szeroki pakiet socjalny tj. ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie medyczne Medicover, karty Multisport, zakupowe programy pracownicze etc.
Główne zadania na stanowisku:
- obsługa Klientów w oparciu o najwyższe standardy obsługi Duda-Cars SA
- aktywne pozyskiwanie Klientów, ofertowanie i zawieranie umów finansowych i/lub ubezpieczeniowych i rozliczanie transakcji
- oferowanie Klientom ubezpieczeniowego pakietu dealerskiego do nowo sprzedanych pojazdów
- aktywna akwizycja ubezpieczeń wśród Klientów (w tym ubezpieczenie flot pojazdów)
- dbałość o wizerunek firmy wśród partnerów biznesowych
- raportowanie pracy w systemie CRM, praca na portfelu
- realizacja celów sprzedażowych, ścisła współpraca z działami sprzedaży samochodów
Aplikuj, jeśli posiadasz:
- min. roczne doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych i/lub ubezpieczeniowych
- wysoko rozwinięte zdolności handlowe, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długoterminowych relacji z Klientem
- umiejętność skutecznego rozwiązywania napotykanych problemów merytorycznych w oparciu o wiedzę branżową
- pro-kliencką postawę i wysoką kulturę osobistą
- dobrą organizację czasu pracy i nastawienie na realizację celów
- umiejętność i doświadczenie w efektywnej pracy pod presją czasu
- umiejętność codziennej pracy z MS Excel
- gotowość do pracy w elastycznym grafiku zadań
- prawo jazdy kat. B
mile widziane
- doświadczenie w branży motoryzacyjnej i stacji ASO znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym