ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który swoją działalność rozpoczął w Polsce w 2001 roku. Obejmuje spółki specjalizujące się w usługach księgowo-finansowych oraz kadrowych (rekrutacja i doradztwo personalne, zarządzanie personelem tymczasowym).
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, która jest liderem na rynku zabezpieczeń systemowych, poszukujemy osoby na stanowisko:
-
Korespondencja z klientami w sprawach związanych z wykonanymi serwisami,
-
Wysyłka faktur i dokumentacji związanej z serwisem,
-
Prowadzenie zestawienia godzin serwisowych,
-
Archiwizacja dokumentacji związanej z korespondencją z klientami,
-
Wsparcie w zakresie negocjowania warunków umów serwisowych – spotkania, wyjazdy,
-
Kontrola realizacji zapisów umów serwisowych,
-
Realizacja założonych zadań sprzedażowych w poszczególnych grupach produktowych, regionach i okresach rozliczeniowych.
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale wsparcia sprzedaży
- Doświadczenie zdobyte w branży technicznej (mile widziana branża elektryczna)
- Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji biznesowych
- Analityczne myślenie i umiejętność sporządzania zestawień (w szczególności w Excelu)
- Odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, komunikatywność
-
Stabilne zatrudnienie,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie,
-
Pracę i rozwój w międzynarodowej firmie,
-
Pracę w dobrej atmosferze.