Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18% powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej.
W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Wydobycie, TAURON Ekoenergia, oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Sprzedaż sp. z o.o. największy sprzedawca energii elektrycznej zatrudni:
Wymagania:
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z obszarem sprzedaży,
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- Dobre zrozumienie procesów sprzedaży oraz obsługi klienta,
- Biegła znajomość pakietu MS Office w szczególności PowerPoint oraz Excel,
- Umiejętność planowania i zarządzania czasem,
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres,
- Umiejętność współpracy z partnerami zewnętrznymi,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
- Prawo jazdy kategorii „B”.
- Odpowiedzialność za bieżącą współpracę i wsparcie kanałów sprzedaży między innymi poprzez:
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową oraz dokumentacją związaną z Partnerami Zewnętrznymi,
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z przetargami i administrowanie nią,
- Dbałość o właściwy obieg dokumentów w Organizacji związany z kanałami sprzedaży,
- Monitorowanie jakości prowadzonej przez Partnerów Zewnętrznych sprzedaży (np. analiza ilości i powodów odrzuceń umów, jakość procesu zmiany sprzedawcy, ilości i powody reklamacji),
- Odpowiedzialność za tworzenie narzędzi i zasad niezbędnych do zapewnienia zakładanej efektywności oraz jakości sprzedaży w kanałach sprzedaży,
- Odpowiedzialność za wdrażanie standardów dla procesów sprzedaży poprzez opracowywanie procedur i instrukcji na potrzeby struktur sprzedaży,
- Organizowanie działań wspierających sprzedaż we współpracy z odpowiednimi biurami w Organizacji,
- Zapewnienie poprawnego przepływ informacji pomiędzy Organizacją a Koordynatorami Sprzedaży i Partnerami Zewnętrznymi,
- Opracowywanie bieżących raportów wspierających sprzedaż.
- Możliwość aktywnego uczestnictwa w inicjatywach i projektach rozwojowych Spółki,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- Atrakcyjny pakiet socjalny,
- Możliwość pracy w Spółce, która wchodzi w skład jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.