"Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.”
Nasza firma obecnie jest w fazie bardzo mocnego rozwoju i dobrych zmian, które napędzane są przede wszystkim przez ludzi, którzy z nami pracują. Obecnie chcielibyśmy wzmocnić nasz zespół o osobę nastawioną na osiąganie wielkich sukcesów, działając w oparciu o ponadprzeciętne standardy biznesowe. Pracując z nami dołączysz do zespołu ludzi pełnych pasji i będziesz uczestniczył w realizacji inspirujących projektów.
Jeśli sprzedaż jest Twoją pasją, a zadowolenie Klienta daje Ci poczucie zawodowej satysfakcji, dołącz do naszego zespołu!
Z nami zyskasz:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Samodzielność, dużą decyzyjność i przestrzeń we wdrażaniu nowych inicjatyw
- Możliwość rozwoju zawodowego, m.in. dzięki dostępowi do wiedzy, specjalistycznym szkoleniom, współpracy w interdyscyplinarnych zespołach
- Udział w prężnym, profesjonalnym rozwoju firmy i możliwości awansu
- Serdeczną atmosferę, zaufanie, entuzjazm i ambicję współpracowników
- Spotkania integracyjne, humor obok wysokich standardów biznesowych
- Pakiet dodatkowych benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna)
- Elastyczny czas pracy
Za co będziesz odpowiadać:
- Prowadzenie aktywnych działań na rzecz rozwoju biznesu (rekrutacje, szkolenia, usługi doradztwa personalnego) - pozyskiwanie nowych Klientów, inicjowanie nowych kontraktów sprzedażowych,negocjacje handlowe i spotkania bezpośrednie z Klientami
- Proaktywność w docieraniu do nowych możliwości biznesowych i stały monitoring rynku
- Generowanie nowych pomysłów na rozwój biznesu
- Ścisłą współpracę z zespołem rekrutacyjnym odpowiedzialnym za realizację pozyskanych kontraktów
Od Ciebie oczekujemy:
- Doświadczenia w sprzedaży usług B2B - minimum 2 lata (mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług HR )
- Śmiałości i odwagi w kontaktach z kadrą kierowniczą firm
- Głowy pełnej inspirujących pomysłów :)
- Samodzielności w działaniu,inicjatywy i orientacji na realizację postawionych celów
- Pasji do sprzedaży