MONDI PRO Sp. z o.o. jest jednostką wyspecjalizowaną Mondi Polska wchodzącą w skład niemieckiej grupy kapitałowej MONDI GmbH. Lata doświadczeń, zdobyta wiedza i umiejętności, pozwoliły na zajęcie się w najszerszym zakresie rekrutacją stałą pracowników, przenosząc wszystkie dobre wzorce całej grupy, na codzienną działalność MONDI PRO.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, aktualnie poszukujemy do naszych wewnętrznych struktur zmotywowanej osoby do podjęcia nowych wyzwań zawodowych na stanowisku:
Specjalista ds. sprzedaży usług HR będzie osobą odpowiadającą za planowanie aktywności sprzedażowej dotyczącej usług rekrutacji tymczasowych oraz realizację zaplanowanych działań na podległym obszarze operacyjnym.
Dodatkowo Specjalista będzie odpowiedzialny za utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami firmy oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych z potencjalnymi Klientami Mondi (głównie na terenie woj. wielkopolskiego, lubuskiego oraz zachodniopomorskiego).
- rozwoju podległego regionu operacyjnego poprzez sprzedaż usług pracy tymczasowej na podległym regionie zgodnie z wypracowaną strategią i zasadami w firmie,
- przygotowywania ofert handlowym oraz aktywny udział w spotkaniach biznesowych z obecnymi jak i potencjalnymi Klientami Mondi,
- udział w negocjacjach handlowych oraz bieżąca analiza rynku pod kątem przyszłościowych działań sprzedażowych w regionie,
- nadzorowania i wspierania wewnętrznych procesów firmy poprzez aktywny udział w rozwoju biznesu na terenie podległego regionu.
Poszukujemy u idealnego kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży usług HR następujących kwalifikacji:
- minimum 2 letniego doświadczenie w branży usług doradztwa personalnego na stanowisku sprzedażowym związanym z pozyskiwaniem nowych klientów w branży HR,
- znajomości języka angielskiego na poziomie minimum dobrym (umiejętność prowadzenia komunikacji biznesowych),
- zorientowanie na szukanie rozwiązań oraz chęć do podjęcia długofalowej współpracy w strukturach firmy umożliwiającej rozwój zawodowy,
- wykształcenie wyższe – mile widziane z zakresu nauk humanistycznych,
- praktyczna umiejętność prowadzenia auta kat. B,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, zaangażowanie w powierzone zadania.
- stabilne zatrudnienie w firmie z niemieckim kapitałem w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w zespole zaangażowanych osób, które nastawione są na jakościową realizację projektów rekrutacyjnych i długofalową współpracę z Klientami firmy,
- możliwość wzięcia udziału w kursach językowych i szkoleniach (wewnętrznych jak i zewnętrznych), gdyż stawiamy na rozwój zawodowy każdego pracownika,
- niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia do pracy, a po okresie wdrożeniowym bezpłatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,
- atrakcyjne wynagrodzenie i warunki współpracy uzależnione od doświadczenia zawodowego,
- ciekawe wyzwania zawodowe i dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.