Kim jesteśmy?
Cert Partner jest rodzinną firmą, która od 17 lat zajmuje się oceną zgodności produktów z wymaganiami bezpieczeństwa. Specjalizujemy się w bezpieczeństwie maszyn i produktów, podlegających wymaganiom oznaczenia CE. Prowadzimy szkolenia, doradzamy, przeprowadzamy audyty i pomagamy naszym Klientom dostosować produkty do wymagań bezpieczeństwa. Dostarczamy również oprogramowanie wspomagające proces oceny zgodności, oceny ryzyka i certyfikacji maszyn. Realizujemy projekty dla najmniejszych jak i największych światowych firm produkcyjnych, wspierając je naszą ekspercką wiedzą i doświadczeniem. Wspomagamy również najbardziej znane na świecie jednostki certyfikujące.
Jacy jesteśmy na co dzień?
Bardzo cenimy współpracę i dobrą atmosferę w pracy. Dlatego dbamy o wzajemne wsparcie i koleżeńskie relacje zarówno ze współpracownikami jak i przełożonymi. Motywuje nas praca z ludźmi z własną inicjatywą, którzy nie potrzebują szczegółowych wytycznych, by rozpocząć działanie. Uwielbiamy pracować z ludźmi, którzy potrafią być samodzielni i odpowiedzialni za swój obszar działania w firmie, a zarazem tymi, którzy czasem zainteresują się, czy ktoś inny w zespole nie potrzebuje pomocy w realizacji wspólnego celu. Jeżeli TY również chcesz współtworzyć takie przyjazne warunki pracy, to serdecznie zapraszamy Cię do nas.
DOŁĄCZ do naszego zespołu! Aplikuj na stanowisko:
- bieżącą obsługę klientów,
- aktywne pozyskiwanie klientów poprzez telefoniczną sprzedaż szkoleń technicznych (inżynierskich),
- doradztwo w zakresie doboru szkoleń oraz innych usług firmy,
- budowę i rozwój pozytywnych relacji ze stałymi klientami,
- realizację celów sprzedażowych i składanie raportów przełożonym,
- kontakt z dostawcami materiałów i usług niezbędnych w branży szkoleniowej,
- pomoc w organizacji szkoleń i przygotowaniu materiałów szkoleniowych,
- pomoc w przygotowaniu branżowych targów i konferencji oraz reprezentowanie firmy w ich trakcie,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- współpracę z pozostałymi działami firmy.
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin),
- wynagrodzenie: podstawa + premia za wyniki,
- dużą ilość szkoleń inżynierskich, marketingowych i sprzedażowych oraz wsparcie merytoryczne,
- pracę w naszym biurze w Opolu, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 16:00,
- narzędzia i materiały niezbędne do pracy,
- pracę w młodym i zaangażowanym zespole.
- wykształcenia wyższego,
- gotowości do związania się z firmą na dłużej,
- nastawienie na realizację celów sprzedażowych,
- samodzielności w działaniu, systematyczności i dobrej organizacji pracy,
- staranności, dokładności oraz zaangażowania w wykonywaną pracę,
- zdolności analitycznych, umiejętności podejmowania decyzji,
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),
- gotowości do wyjazdów służbowych,
- umiejętności pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe techniczne,
- znajomość branży produkcyjno-przemysłowej lub gotowość do jej poznania,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży telefonicznej,
- język angielski lub język niemiecki na poziomie komunikatywnym,
- czynne prawo jazdy kat. B.