Specjalista ds. Sprzedaży (rynek europejski)
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa stałych klientów (wydawcy gier i puzzli, agencje reklamowe)
- przygotowywanie ofert i doradztwo techniczne w zakresie produkcji na zlecenie (private label)
- poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych w obszarze B2B (rynek europejski)
- realizacja planu sprzedaży w podległym obszarze
- obsługa posprzedażowa
- wyjazdy na spotkania z klientami oraz reprezentowanie firmy podczas targów branżowych
- badanie konkurencji oraz trendów rynkowych
- współpraca z działami operacyjnymi firmy (m.in. Działem Produkcji, Kalkulacji, Technologii, Logistyki) w ramach realizacji zleceń
Nasze wymagania
- język angielski na poziomie umożliwiającym płynną komunikację biznesową w mowie i piśmie
- doświadczenie w sprzedaży na rynku zagranicznym we współpracy z klientami biznesowymi (B2B)
- bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel, Power Point)
- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
- umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie, bardzo dobra organizacja pracy
- inicjatywa, orientacja na realizację celów i planów sprzedażowych
- analityczne i logiczne myślenie oraz umiejętność pracy z danymi
- umiejętność współpracy i budowania trwałych relacji biznesowych
Dodatkowe atuty:
- znajomość branży poligraficznej
- doświadczenie w sprzedaży zleceniowej (private label)
- znajomość drugiego języka obcego
To oferujemy
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
- profesjonalna obsługa stałych klientów (wydawcy gier i puzzli, agencje reklamowe)
- przygotowywanie ofert i doradztwo techniczne w zakresie produkcji na zlecenie (private label)
- poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych w obszarze B2B (rynek europejski)
- realizacja planu sprzedaży w podległym obszarze
- obsługa posprzedażowa
- wyjazdy na spotkania z klientami oraz reprezentowanie firmy podczas targów branżowych
- badanie konkurencji oraz trendów rynkowych
- współpraca z działami operacyjnymi firmy (m.in. Działem Produkcji, Kalkulacji, Technologii, Logistyki) w ramach realizacji zleceń
To oferujemy:
- język angielski na poziomie umożliwiającym płynną komunikację biznesową w mowie i piśmie
- doświadczenie w sprzedaży na rynku zagranicznym we współpracy z klientami biznesowymi (B2B)
- bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel, Power Point)
- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
- umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie, bardzo dobra organizacja pracy
- inicjatywa, orientacja na realizację celów i planów sprzedażowych
- analityczne i logiczne myślenie oraz umiejętność pracy z danymi
- umiejętność współpracy i budowania trwałych relacji biznesowych
Dodatkowe atuty:
- znajomość branży poligraficznej
- doświadczenie w sprzedaży zleceniowej (private label)
- znajomość drugiego języka obcego
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00