Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży na rynku małych i średnich przedsiębiorstw poszukujemy Specjality ds. Sprzedaży produktów leasingowych (MŚP). Jesteś komunikatywny, dobrze zorganizowany, a praca z Klientem nie sprawia Ci trudności? Jeśli twierdząco odpowiedziałeś na to pytanie oraz posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta B2B, telesprzedaży lub marketingu dołącz do zespołu, gdzie będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów firmowych zgodnie ze standardami Firmy.
• Silne nastawienie na realizację celów,
• Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników, samodzielność w działaniu,
• Dobrą organizację pracy (dokładność, terminowość, rzetelność, umiejętność priorytetyzacja obowiązków),
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość, umiejętność pracy w zespole,
• Mile widziane roczne doświadczenie w pracy powiązanej z obsługą klienta w sektorze B2B, telesprzedaży i telemarketingu,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
• Wrażliwość na potrzeby Klienta,
• Dobrą znajomość narzędzi MS Office.
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz prowizję,
• Współpracę w oparciu o umowę o pracę,
• Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i jego rodziny,
• Ubezpieczenie grupowe,
• Kartę Multisport,
• Możliwość uczestnictwa w szkoleniach oraz rozwoju zawodowego.