Transcom jest globalnym liderem oferującym usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz windykacji poprzez rozbudowaną sieć centrów obsługi klienta.
Lokalizacja: Białystok, Świętojańska 12A
Wymiar etatu: 3/4, 1/1
Typ umowy: umowa o pracę
Nasz ekspert zarabia 55.000zł netto rocznie.
- profesjonalna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów finansowych (bezpłatna karta kredytowa, pożyczka gotówkowa);
- kontakt telefoniczny z Klientami;
- utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami banku.
- atrakcyjny system wynagrodzeń (niezależna od wyników część zasadnicza, 200zł netto premii na start, do 278zł netto za 100% frekwencję w pracy, dodatek stażowy, prowizja od sprzedaży)
- przyjazny system pracy (poniedziałek - piątek)
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- pakiet benefitów, w tym dofinansowanie do „wczasów pod gruszą”, bilety do kina, prywatną opiekę medyczną i wiele innych (po okresie próbnym)
- profesjonalna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów finansowych (bezpłatna karta kredytowa, pożyczka gotówkowa);
- kontakt telefoniczny z Klientami;
- utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami banku.
- minimum wykształcenie średnie;
- nastawienia na osiąganie założonych celów;
- wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży, bądź obsłudze klienta;
- chęci do nauki, rozwoju i współpracy rozwojowej;
- komunikatywności i pozytywnego nastawienia do ludzi;
- wysokiej kultury osobistej.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
1. Zgłoś się! Kliknij ‘aplikuj’ a uzyskasz dostęp do formularza aplikacyjnego, gdzie możesz wysłać nam swoje CV.
2. Otrzymasz na skrzynkę mailową krótki test, dzięki któremu dowiesz się o swoich mocnych stronach. Jeśli wyniki testu będą pozytywne, w ciągu 24h skontaktuje się z Tobą rekruter, aby przekazać więcej informacji o stanowisku i lepiej Cię poznać.
3. Najlepsi kandydaci zostaną zaproszeni na dzień otwarty, podczas którego dowiedzą się więcej o Transcom, naszej kulturze i wartościach!