Ogłoszenie numer: 2561035, z dnia 2019-07-22
P.T.M. ANES-MED Sp. z o.o. jest Organizacją działającą na polskim rynku medycznym od ponad dwudziestu lat. Sprzedajemy i serwisujemy głównie sprzęt anestezjologiczny. Reprezentujemy w Polsce kilka uznanych europejskich marek producentów aparatów anestezjologicznych, respiratorów, monitorów i defibrylatorów. Ogłaszamy nabór na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży oraz Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało (między innymi):
- Typowanie, rejestracja i weryfikacja postępowań o udzielanie zamówień publicznych na podstawie ustawy PZP oraz zapytań ofertowych,
- Przygotowywanie i wysyłka do Zamawiających projektów wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ/zapytania ofertowego,
- Koordynacja i monitorowanie prowadzonych postępowań (terminy, wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ, odpowiedzi, modyfikacje, oferty, środki ochrony prawnej),
- Kontakt z wyznaczonymi po stronie Zamawiającego osobami w sprawie prowadzonych postępowań przetargowych,
- Weryfikacja i analiza protokołów z otwarcia ofert,
- Przygotowywanie wycen i ofert przetargowych,
- Promowanie marek, których firma jest przedstawicielem w Polsce,
- Oferowanie szpitalom serwisu oraz napraw sprzętu anestezjologicznego,
- Budowanie relacji z osobami odpowiedzialnymi za zakupy sprzętu i usług,
- Skuteczna realizacja celów sprzedażowych.
- Przygotowanie, opracowanie, kompletowanie projektów pism związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielanie zamówień publicznych i ich archiwizacja,
- Przechowywanie i przekazywanie dokumentacji przetargowych dotyczących udzielonych zamówień publicznych do archiwum,
- Sporządzanie rocznego sprawozdania z prowadzonych postępowań przetargowych,
- Prowadzenie we współpracy z radcą prawnym spraw związanych z przygotowywaniem do podpisu umów zawieranych w wyniku przeprowadzonych postępowań w trybach przewidzianych w ustawie PZP,
- Przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie procedur zamówień obowiązujących w Spółce,
- Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa i innych, związanych z zakresem i charakterem pracy,
- Stałe podnoszenie swojej wiedzy fachowej w zakresie zamówień publicznych,
- Identyfikowanie i zawiadamianie bezpośredniego przełożonego o sytuacjach krytycznych, nietypowych, wszelkich anomaliach w stosunku do przyjętych w Organizacji procedur, zasad w zakresie zamówień publicznych i sprzedaży.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (prawo, administracja, ekonomia lub zarządzanie)
- Znajomości prawa zamówień publicznych oraz aktualnych przepisów
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min.3 lata
- Bardzo dobrej znajomości programu Excel, MS Office
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - dokładność oraz rzetelność w przygotowywaniu ofert
- Wysokiego poziomu kultury osobistej
- Dodatkowym atutem będą:
- Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
Oferujemy
- Umowę o pracę w Organizacji o stabilnej pozycji na rynku
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
- Szkolenia
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Przyjazną i miłą atmosferę pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie (w tym system prowizyjny).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.