Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
- kontakt telefoniczny z przedsiębiorcami (mikro-przedsiębiorstwa i małe firmy) oraz freelancerami,
- promowanie produktu Payhelp i aktywne pozyskiwanie Klientów,
- prowadzenie negocjacji w procesie sprzedażowym,
- budowanie bazy potencjalnych Klientów z wykorzystaniem ogólnodostępnych kanałów.
- min. średnie wykształcenie,
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- nastawienie na realizację celu,
- umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne,
- umiejętność budowania pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami,
- odporność na stres,
- pozytywna energia i chęć do działania,
- doświadczenie w pracy z Klientem (doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem).
- udział w ciekawym projekcie Payhelp,
- stabilne zatrudnienie,
- do wyboru wymiar etatu: 3/4, 7/8 lub pełny etat,
- nowoczesne narzędzia pracy,
- stałe wynagrodzenie oraz system premiowy,
- prywatną opiekę medyczną,
- kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
- program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
- dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
- duży zakres samodzielności,
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
- przyjazną kulturę organizacyjną,
- szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
OPERACJEDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.