Nowoczesna Firma - medium wiedzy dla biznesu
Nowoczesna Firma S.A., spółka medialno-technologiczna, od 2005r. na polskim rynku, właściciel portalu biznesowego nf.pl oraz organizator prestiżowych kongresów i konferencji
poszukuje do współpracy doświadczonych osób na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży kongresów i konferencji (w zespole eventów)
Miejsce pracy: Warszawa - Ursynów
Twoje przyszłe zadania:
- aktywna telefoniczna sprzedaż uczestnictw w prestiżowych kongresach i konferencjach m.in. Kongres Kadry – największe wydarzenie HRowe w Polsce
- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy
- dbanie o najwyższy standard obsługi klienta
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Nasze oczekiwania:
- min. roczne doświadczenie w sprzedaży usług B2B - dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży usług szkoleniowo-doradczych
- kreatywność i świadomość biznesowa
- znajomość technik sprzedażowych, w tym sprzedaży telefonicznej
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- zaangażowanie i entuzjazm w działaniu
- bardzo dobra obsługa komputera
- przekonanie, że praca w sprzedaży jest dla Ciebie
Dlaczego warto u nas pracować?
- nowoczesna Firma to znane i cenione medium dla biznesu oraz czołowy Organizator prestiżowych eventów
- oferujemy stabilne zatrudnienie i pracę w przyjaznym Zespole oraz doskonałą atmosferę pracy w klimatycznym budynku Digital Knowledge Village Puławska (zawsze w drugą stronę niż korki :))
- umożliwiamy rozwój zawodowy
- oferujemy wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i osiąganych wyników