Pałacowy splendor wnętrz i malownicze krajobrazy za oknem. Profesjonalne spotkania biznesowe i beztroski wypoczynek nad jeziorem. Przestrzeń eventowa na każdą okazję i nowoczesna strefa SPA & Wellness. Najnowsze technologie i doskonała kuchnia. Coś dla Biznesu i coś dla Ciebie.
Hotel Windsor**** to nie tylko największy kompleks konferencyjny w okolicy. To miejsce, w którym marzenia się spełniają, a nawet najtrudniejsze projekty mogą zostać zrealizowane.
Urzekający pałacową architekturą i baśniowymi detalami budynek hotelu mieści się w pięknej, spokojnej okolicy nad Zalewem Zegrzyńskim, Taka lokalizacja sprzyja zarówno organizacji konferencji, imprez i spotkań biznesowych, jak i rodzinnym wypadom za miasto. A bogata oferta sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie – i chętnie będzie do nas wracał.
Specjalista ds. sprzedaży konferencji i bankietów współuczestniczy i odpowiada za realizację strategii sprzedaży w jednym z najważniejszych obszarów działalności hotelu jakim jest sprzedaż i organizacja konferencji i bankietów. Osoba zajmująca to stanowisko raportuje bezpośrednio do dyrektora sprzedaży.
Idealny kandydat może pochwalić się:
- 2 letnim doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej
- wysoką kulturą osobistą
- umiejętnością pozyskiwania klientów oraz zarządzania relacjami z klientami
- nieprzeciętnymi umiejętnościami sprzedażowymi i negocjacyjnymi
- wytrwałością i skutecznością w realizacji założonych celów finansowych
- zorientowaniem na wysoki standard obsługi klienta
- dobrą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie
- samodzielnością i inicjatywą w działaniu
- znajomość programu hotelowego ProHOTT będzie dodatkowym atutem
Jeśli to Ty jesteś tą osobą, będziesz zajmować się:
- proaktywnym poszukiwaniem nowych klientów oraz zarządzanie klientami z segmentu MICE
- przygotowywaniem ofert i kontraktów na organizację konferencji i bankietów
- budowaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji
- rozliczaniem imprez konferencyjnych i bankietowych
- spotykał/a się z potencjalnymi Klientami/Gośćmi w celu omówienia szczegółów imprez oraz prezentacji przestrzeni konferencyjno-bankietowej
- realizował/a założenia budżetowe w zakresie sprzedaży pokoi oraz usług konferencyjno-bankietowych (MICE)
- raportował/a wyników w systemie – konferencyjny CRM
- uczestniczył/a w imprezach biznesowych oraz targach
- efektywnie komunikował/a z innymi działami w celu spełniania oczekiwań Klientów/Gości
W zamian proponujemy:
- umowę o pracę lub umowa o współpracę,
- przyjazną atmosferę,
- atrakcyjny pakiet benefitów (posiłki pracownicze, motywujący program prowizyjny, elastyczny czas pracy).
- wsparcie zespołu
- komfortowe warunki pracy