Mercure Warszawa Airport
Mercure Warszawa Airport to nowoczesny 3 gwiazdkowy hotel usytuowany ok. 3 km od lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie i ok. 4,5 km od Dworca Centralnego w Warszawie. To idealne rozwiązanie zarówno dla osób podróżujących służbowo, jak również turystów odwiedzających tętniącą życiem Warszawę. Mercure Warszawa Airport oferuje swoim gościom 117 wygodnych, przestronnych, klimatyzowanych pokoi, 9 nowocześnie wyposażonych sal konferencyjnych, bezprzewodowy internet, przytulną restaurację z bogatą ofertą menu i bar z kominkiem.
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu autentycznych relacji oraz potrafisz o nie dbać
- Potrafisz docierać do potrzeb klientów
- Masz doświadczenie w sprzedaży usług a negocjacje to Twoja silna strona
- Lubisz analizować dane rynkowe i działania konkurencji
- Lubisz dynamiczne tempo pracy i potrafisz podążać za zmianami
- Lubisz rozmawiać w języku angielskim
Będziesz odpowiedzialna/y za efektywną sprzedaż usług szkoleniowych, konferencyjnych i grupowych Hotelu a także przygotowywanie kompleksowych ofert dla organizatorów szkoleń i innych spotkań. Do Twoich zadań będzie także należało utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami i Gośćmi Hotelu a także współpraca z działami operacyjnymi przy realizacji imprez i konferencji.
Mile widziane kilkuletnie doświadczeniem na podobnym stanowisku, w zakresie sprzedaży usług szkoleniowych, konferencji i innych, podobnych wydarzeń.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej sieci hotelowej
- Szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
- Kartę upoważniającą do zniżek w sieci Accor
- Opiekę medyczną
- Pakiet rekreacyjno-sportowy
- Możliwość rozwoju zawodowego w sieci hotelowej Accor
- Pracę w młodym, małym zespole
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.