Hotel ibis Styles w Bolesławcu (woj. dolnośląskie) to nowy obiekt, który zaoferuje gościom 65 pokoi, restaurację w koncepcie Winestone, 4 sale konferencyjne z nowoczesnym zapleczem multimedialnym oraz kręgielnię. Hotel jest bardzo dobrze zlokalizowany, zarówno w pobliżu ośrodków biznesu jak i terenów zielonych, co z pewnością będzie atutem dla odwiedzających miasto Gości. Zapraszamy Kandydatki/Kandydatów, którzy chcą dołączyć do nas, by wspólnie świadczyć jak najwyższej jakości usługi naszym Gościom oraz pracować w zgranym zespole pasjonatów hotelarstwa.
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowaniu autentycznych relacji
- Potrafisz docierać do potrzeb klientów
- Posiadasz doświadczenie w sprzedaży usług a negocjacje to Twoja silna strona
- Lubisz analizować dane rynkowe i działania konkurencji
- Lubisz dynamiczne tempo pracy i potrafisz podążać za zmianami
- Potrafisz komunikować się w języku angielskim
Będziesz odpowiedzialna/y za aktywne pozyskiwanie klientów MICE/CORPO/LEISURE a także przygotowywanie kompleksowych ofert sprzedażowych. Do Twoich zadań będzie także należało utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami oraz współpraca z działami operacyjnymi przy realizacji imprez i konferencji. Będziesz wraz z całym zespołem - animował Klientów i tworzył dla nich niezapomniane wydarzenia w Hotelu.
Mile widziane doświadczeniem na podobnym stanowisku, w zakresie sprzedaży usług szkoleniowych, konferencji i innych. Dyspozycyjność, sumienność i zorganizowanie. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Silnie rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne będą Twoim dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Zapewnimy Ci umowę o pracę i szereg dodatkowych benefitów - aplikuj a dowiesz się jakich
- Pomożemy Ci rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- Docenimy Twoje pomysły i kreatywne działania mające na celu promowanie hotelu, restauracji WINESTONE oraz kręgielni
- Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.