Agencja Doradztwa Personalnego Jobfinder, od ponad 12 lat świadczy usługi rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych klientów. Specjalizuje się w innowacyjnych metodach pracy gwarantujących skuteczność, w elastycznym podejściu do każdego zadania i bezpośrednim pozyskiwaniu kandydatów.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma o ugruntowanej pozycji na rynku, zajmująca się sprzedażą oraz dystrybucją systemów bezpieczeństwa. Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Zakres obowiązków:
- Efektywna sprzedaż w sklepach na serwisach aukcyjnych
- Przygotowywanie ofert
- Wprowadzanie nowych towarów
- Zarządzanie zamówieniami, przygotowywanie zamówień do wysyłki
- Administrowanie polityki cenowej
- Planowanie i nadzorowanie akcji promocyjnych we współpracy z serwisami aukcyjnymi
- Monitorowanie działań konkurencji
- Obsługa klienta – mailowa i telefoniczna
Wymagania:
- Doświadczenie handlowe
- Znajomość obsługi serwisów aukcyjnych
- Wiedza z zakresu funkcjonowania serwisów aukcyjnych
- Znajomość programu MS Office: Excel
- Umiejętność prostej obróbki zdjęć
- Znajomość języka angielskiego
- Priorytetem byłaby znajomość podstaw języka HTML
- Umiejętność zarządzania wieloma aukcjami równocześnie
- Kreatywność, a także samodzielność w realizowaniu zadań
Oferujemy:
- Pracę zdalną – praca dla osób z całej Polski (mile widziane osoby z województwa podlaskiego)
- Pracę na pełen etat w renomowanej firmie
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub inne do uzgodnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie