Ogłoszenie numer: 172074, z dnia 2011-11-09
Spółka C.H. NEXA zajmuje się sprzedażą sprzętu RTV, AGD, Multimedia w kanale detalicznym i hurtowym . Na dzień dzisiejszy jest to prężnie działająca organizacja z ambitnymi celami rozwojowymi. Z uwagi na ponad dwudziestoletnie doświadczenie, Spółka posiada stabilną i wysoką pozycje na rynku polskim i zagranicznym.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Miejsce pracy: Zamość
Opis stanowiska
- Sprzedaż produktów za pośrednictwem telefonu, strony internetowej sklepu oraz serwisów aukcyjnych
- Pozycjonowanie produktów na stronie internetowej
- Aktualizacja witryny sklepu internetowego
- Obsługa zamówień ze strony internetowej oraz serwisów aukcyjnych
- Obsługa infolinii
- Badanie satysfakcji klientów
Wymagania
- Dyspozycyjność
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office
- Orientacja na osiągniecie zamierzonych rezultatów
- Zaangażowanie w pracę
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży bądź na analogicznym stanowisku
- Mile widziana znajomość asortymentu RTV AGD
Oferujemy
- Interesującą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pracę z młodym i ambitnym zespołem
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Stałe godziny pracy
- Możliwość rozwoju
- Możliwość szkolenia i doskonalenia warsztatu pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.