Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać. Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 700 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce. Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 14 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:
- prowadzenie rozmów z Klientami (wyłącznie połączenia przychodzące) z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług,
- bieżącą obsługę e-mailową Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki.
- postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- biegła obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie codziennego użytkowania,
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego,
- umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
- dyspozycyjność, odporność na stres oraz samodzielność,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta,
- możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
- zdobycie doświadczenia w rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wypłacane na czas wynagrodzenie.