Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej (Contact Center)
Miejsce pracy: Warszawa
W naszym dziale sprzedaży dowiesz się jak dostosować produkt do potrzeb klienta i będziesz miał możliwość wykorzystać tę wiedzę w praktyce! Jeżeli posiadasz już pierwsze doświadczenia w sprzedaży lub chciałbyś się rozwijać w tym kierunku – zobacz, co możemy Ci zaproponować.
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy,
- Dedykowane szkolenie wdrażające – zarówno produktowe jak i sprzedażowe,
- Rozbudowany system rekrutacji wewnętrznych – u Nas każdy ma możliwość rozwijać się w strukturach firmy,
- Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- Pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
- Pracę w najbardziej innowacyjnym banku w Polsce!
Jeśli:
-
Posiadasz wykształcenie min. średnie,
-
Jesteś kreatywny i nie boisz się kontaktu z innymi,
-
Jesteś pozytywnie nastawiony na realizację celów,
-
Potrafisz dobrze zorganizować swoją własną pracę,
-
Chcesz zdobyć doświadczenie stabilnej organizacji, która da Ci możliwość rozwoju i awansu ...
z dopiskiem: P/CCO/MDF/01/17 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.