Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Specjalista ds. sprzedaży i wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: SPEC/TECH/LDZ/02/2018
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Pozyskiwanie i obsługa klientów oraz dostawców,
- Profesjonalne doradztwo z zakresu oferowanych produktów i usług - przeprowadzanie testów u klientów,
- Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy,
- Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,
- Zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
- Nadzór nad widocznością marki oraz oferowanych produktów na rynku.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe techniczne – najlepiej chemiczne,
- Wiedza z zakresu technik sprzedaży i negocjacji handlowych,
- Wiedza na temat surowców chemicznych, stosowanych w przemyśle: poligraficznym i/lub tworzyw sztucznych i/lub chemii budowlanej,
- Doświadczenie na analogicznym stanowisko – min. 1 rok,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem,
- Umiejętność obsługi klienta oraz badania potrzeb.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku,
- Wynagrodzenie dwuskładnikowe – podstawa + prowizja od sprzedaży,
- Zapewnione niezbędne narzędzia pracy – telefon, laptop i samochód służbowy,
- Benefity pozapłacowe.