Hendrix Genetics to globalna firma, specjalizująca się w hodowli i rozrodzie wielu gatunków zwierząt, której celem jest osiągnięcie pozycji najlepszego na świecie dostawcy zrównoważonych rozwiązań genetycznych dla produkcji żywności opartej na białku zwierzęcym, w tym ryb, jaj i mięsa. Nasza firma macierzysta jest obecna w 24 krajach świata zatrudniając ponad 2500 pracowników, których praca wspiera ciągły rozwój w dziedzinie hodowli i chowu w ponad 100 krajach.
Spółka Grelavi S.A., z siedzibą w Olsztynie prowadzi profesjonalną działalność gospodarczą w zakresie produkcji i sprzedaży jednodniowych piskląt indyczych oraz indyczych jaj wylęgowych w obiektach produkcyjnych położonych głównie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. W obszarze swojej działalności Grelavi jest niekwestionowanym liderem na rynku polskim.
Więcej informacji o firmie Grelavi na stronie http://www.grelavi.pl/
Miejsce pracy:Polska Zachodnia
- Zapewnienie klientom wysokiego poziomu doradztwa technicznego we wszystkich obszarach związanych z hodowlą indyka
- Współpraca z klientami w zakresie rozwiązywania problemów technicznych, dostarczanie rozwiązań dla hodowców indyka
- Negocjowanie/zamykanie ofert
- Proaktywne działania sprzedażowe prowadzące do pozyskania nowych klientów poprzez rozpoznawanie podległego rynku i potrzeb klientów
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku poprzez rozszerzenie świadomości rynkowej jakości naszych produktów
- Reprezentowanie firmy na imprezach branżowych, spotkaniach, seminariach
- Przygotowanie profesjonalnych raportów, analiz na potrzeby firmy oraz dla klientów
- Analizowanie i prezentowanie sprawozdań końcowych/wniosków
- Regularne podróże – region Polska Zachodnia
- Wykształcenie wyższe mile widziane zootechniczne, rolnictwo lub pokrewne
- Doświadczenie w sprzedaży w branży hodowlanej i/lub w produkcji/hodowli
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność wyznaczania priorytetów
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
- Umiejętności analityczne oraz rozwiązywania problemów
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych
- Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Niezbędne narzędzia do pracy: samochód osobowy, laptop, telefon komórkowy
- Intensywne szkolenie wprowadzające oraz produktowe
- Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
- Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów
- Dodatkowe świadczenia pracownicze (darmową opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie od zdarzeń losowych, pracowniczy program emerytalny)