Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, rekrutacjach stałych, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres działają w ponad 20. prężnie działających oddziałach na terenie Polski i Ukrainy. Firmie, w ciągu 15 lat, zaufało ponad 1300 firm. Rocznie zatrudnia 20 tysięcy pracowników. Grupa Progres w 2015 roku wdrożyła w życie autorskie wydarzenie – Kurs na HR. To ekspercka debata środowisk nauki, biznesu i władz samorządowych.
Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Zadania:
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych,
- telefoniczny i zdalny kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami,
- realizacja procesów sprzedaży,
- umawianie spotkań,
- badanie opinii Klientów.
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
- szybkie przyswajanie wiedzy,
- zaangażowanie i entuzjazm,
- otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi,
- doświadczenie w obsłudze CRM będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie do 3000 zł brutto podstawa + atrakcyjny system premiowy,
- pełen pakiet wdrożeniowy,
- pakiet świadczeń pozapłacowych,
- szerokie możliwości rozwoju,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- stabilną pracę w miłej atmosferze,
- pracę w centrum miasta w godzinach 8:00 - 16:00.