DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Rynku instalacyjnego – z językiem angielskim
Nr Ref.: MSR/03/2021
Zadania:
- Prezentacja i sprzedaż produktów i usług firmy wykonawcom, projektantom, instytucjom użyteczności publicznej oraz firmom prywatnym podczas osobistych spotkań w terenie;
- Bezpośrednia współpraca z architektami krajobrazu, projektantami, kluczowymi instytucjami użyteczności publicznej takimi jak: wydziały zieleni miejskiej i kluby sportowe w zakresie prezentacji rozwiązań firmy i wsparcia technicznego;
- Organizacja i prowadzenie szkoleń, dni otwartych, wizyt szkoleniowych dla klientów oraz innych wydarzeń promujących produkty firmy;
- Raportowanie działań do Area Managera i bieżąca koordynacja z nim podejmowanych inicjatyw w celu zapewnienie najwyższej efektywności działań rynkowych i osiągniecia zakładanych celów biznesowych;
- Samodzielna analiza rynku, opracowanie rocznego planu i strategii osiągnięcia celów indywidualnych;
- Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach, strategicznych wydarzeniach związanych z branżą nawadniania w kraju i poza jego granicami;
- Utrzymywanie, regularne aktualizowanie i wykorzystywanie bazy danych klientów do celów marketingu bezpośredniego i działań komunikacyjnych
- Prowadzenie podstawowego wsparcia techniczne dla klientów i użytkowników produktów firmy
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, prowadzenie działań wyróżniających firmę na tle konkurencji oraz dużą aktywność rynkową osobistą, jak i telefoniczną.
- Główny obszar działania: Polska (okazjonalnie Czechy i Słowacja, inne kraje Europy Wschodniej);
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (min. licencjat). Mile widziane: Architektura / Architektura Krajobrazu, Rolnictwo lub pokrewne;
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w sprzedaży i obsłudze klienta w branży technicznej;
- Poparte doświadczeniem i sukcesami zawodowymi zdolności sprzedażowe (mile widziane, doświadczenie w branży nawadniającej, rolniczej, krajobrazowej czy ogrodniczej);
- Umiejętności techniczne;
- Znajomość zasady działania systemów automatycznego nawadniania będzie dodatkowym atutem;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne; Zmysł biznesowy;
- Duża motywacja do realizacji postawionych celów, orientacja na wyniki sprzedażowe;
- Zaawansowana obsługa pakietu Microsoft Office – umiejętność obsługi narzędzi do projektowania będzie dodatkowym atutem;
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Gotowość do pracy w terenie (do 80% czasu)
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała wynagrodzenia + premia od osiąganych celów sprzedażowych);
- Samodzielne stanowisko z dużą elastycznością i swobodą działania
- Pracę w firmie będącej światowym liderem w branży nawadniającej;
- Niezbędne narzędzia do pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy w środowisku profesjonalistów;
- Ubezpieczenie pracownicze
- Prywatna opieka zdrowotna
- Możliwość rozwoju zawodowego u lidera rynku w międzynarodowym środowisku pracy.