Asseco Data Systems S.A. dostarcza produkty, usługi i rozwiązania informatyczne bazujące na oprogramowaniu własnym oraz firm trzecich dla przedsiębiorstw oraz administracji samorządowej. Dysponuje unikalną w sektorze informatycznym wiedzą oraz doświadczeniem blisko tysiąca ekspertów i specjalistów w swoich dziedzinach, co pozwala być wiarygodnym partnerem w tworzeniu, rozwijaniu i utrzymaniu systemów informatycznych oraz specjalistycznych usług. ADS to przede wszystkim ludzie, atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości rozwoju :-)
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy.
Specjalista ds. sprzedaży i realizacji szkoleń
Miasto: Gdańsk, Gdynia, Sopot
Zadania:
- identyfikacja potencjalnych klientów oraz uczestników projektów szkoleniowych dofinansowanych ze środków unijnych,
- realizacja kampanii telemarketingowych / social media,
- budowanie i utrzymanie relacji z pozyskanymi klientami,
- kompletowanie i rozliczanie grup szkoleniowych,
- tworzenie i dotrzymywanie harmonogramu szkoleń w projekcie,
- przetwarzanie dokumentacji szkoleń,
- raportowanie i rejestrowanie działań rekrutacyjnych w systemie CRM,
- realizacja innych zadań rekrutacyjnych zleconych przez przełożonych.
Oczekiwania:
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy,
- orientacja na klienta i umiejętność analizy jego potrzeb,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, otwartość, komunikatywność,
- sumienność w dążeniu do rezultatów,
- kreatywność w pozyskiwaniu kandydatów do szkoleń,
- mile widziane: znajomość systemu CRM i doświadczenie w prowadzaniu kampami informacyjno-promocyjnych w social media.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę pracę/B2B/umowę zlecenie,
- narzędzia pracy,
- system motywacyjny,
- home office,
- współpracę z ekspertami,
- dzielenie się wiedzą,
- ciekawe projekty,
- ubezpieczenie grupowe,
- opiekę zdrowotną,
- kartę sportową,
- owoce,
- dofinansowanie wypoczynku,
- fundusz kulturalny.
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy: