Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Otwock
Pion Bankowości Detalicznej
Czy wiesz, że Bank Pekao SA…
Został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln Klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
Zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employer. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Łatwo nawiązujesz kontakty i potrafisz utrzymać efektywne relacje z Klientami
- Bierzesz odpowiedzialność za rezultaty swojej pracy oraz finalizujesz rozpoczęte działania
- Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarty na zmiany
- Działasz z energią i entuzjazmem
- Posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz nagrody za działania sprzedażowe
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Przyjazną atmosferę w pracy
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
- Aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych
- Bieżącą obsługę Klientów w ramach operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z obecnymi Klientami
- Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank
- Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank
Mile widziane będzie:
- Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta
- Znajomość produktów bankowych
Analizujemy każdą aplikację.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.