- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych
- bieżąca obsługa Klientów w ramach operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym
- pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z obecnymi Klientami
- monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank
- promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank
- łatwość nawiązywania kontaktu i utrzymywania efektywnych relacji z Klientami
- poczucie odpowiedzialności za rezultaty swojej pracy oraz umiejętność finalizowania rozpoczętych działań
- aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań, otwartość na zmiany
- działanie z energią i entuzjazmem
- umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.